Torsdag = helg!

Idag steg jag upp klockan tio och gick in till stan och köpte kattsand och lite kattmat, gick hem och gav mat åt katterna och bytte sand i kattlådan. For sedan iväg till skolan och hade fyra lektioner grafisk kommunikation, vi fortsatte göra våra grafiska manualer för våra fejkföretag. Är riktigt nöjd, har ett kapitel kvar att göra och sedan ska jag kolla hur resten ser ut och göra de sista checkarna innan jag lämnar in den. 
 
Efter skolan for jag hem och chillade, kollade lite av Lyxfällan och Top Model innan jag for in till stan och åt på Rax med Backi, åt så vi nästan sprack...
 
Kom hem runt 17.45, gick i duschen och hade lite minispa för mina ömma fötter, nu är de mjuka och fina igen. Klippte klorna på katterna också, Hobbe var så arg... Värre än grumpy cat :D
 
Myser i soffan och tittar på NCIS, samtidigt som Aviciis nya album går på repeat på Spotify, med mina doftljus tända. Ibland får man lyxa till det ;)
 
Grumpy cat's twin? :D
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha, sura miner :D

Svar: Haha precis... Aldri sitt en surar katt :D
Daniela

2013-11-01 @ 13:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: