Onsdag ♥

Idag är det onsdag, tjohej! Jag vaknade runt klockan 10 idag, men låg och drog mig i sängen en stund och petade på iPaden, det var så himla mysigt och skönt i sängen hihi. Kvart före elva steg jag upp och började göra mig iordning för skolan, for iväg till skolan till 11.15 och åt lunch med Emilia & Anjelica.
 
Därefter hade vi två lektioner nättjänster, men läraren var ju inte där så vi kunde inte göra något, eftersom vi inte hade gått genom hela uppgiften som vi höll på med. Blä! Men jag fick en annan uppgift som var ogjord halvklar, så den får jag hoppeligen lämna in nästa vecka om jag får den klar.
 
Efter skolan for jag till Posten och postade ett brev, och nu sitter jag alltså här hemma. Lyxfällan och Top Model väntar och sen ska jag diska... Eller så får Dan göra de HÄHÄ ;)
 
Iallafall, vi hörs senare ikväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: