Onsdaaaaaag!

Idag är onsdag, sweet onsdag haha. Fick nyss min hemsida klar, den är upplagd på nätet och allt är heelt awesome! Känner ni er sugna på att kolla in på den så kan ni kika in här! Så duktig jag är, hehe ;)
 
Ska till stallet med Nilla idag och hälsa på hennes nya ponny Feline, vad jag har sett på bilder så tror jag att jag kommer bli fullkomligt kär i henne, hihi... Om F är borta så vet du var du ska leta, Nilla ;)
 
Jag, Anjelica och Nilla räknar ner. 8 FUCKIING DAGAR KVAAR! Ja, till kryssningen alltså :D happyhappyhappy. Kommer bli så jäkla kul!
 
Fick tejpa min tvålflaska igår efter att duschtvålställningen föll ner på den...

Kommentarer
Postat av: Daniela

Fin blogg du har och namnet också :)

Svar: Tack! Du med! ;)
Daniela

2013-11-27 @ 16:21:15 - http://www.fames.se/aleinad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: