Landar lite

Oj, två intensiva dagar har det varit. Firade först julafton hos mormor med hela halva släkten, tog väl ungefär 4h för alla att öppna paketen.... Helt galet haha :D Fick iallafall en hel massa fina julklappar. Vill bara åka hem och inreda lägenheten med grejerna jag fick.. iiih...
 
Sedan igår for vi till Jakobstad och åt julmiddag med Dans mamma, pappa och bror. Var riktigt roligt det också, vi kom tillbaks till Kristinestad idag igen. Vi åker hem till Vasa imorgon igen tror jag, kommer bli kul att få städa och greja i lägenheten, saknaaat! ♥
 
Måste börja fundera på packning nu då, blä jag hatar sånt haha! :D
 
Pannbandet från Hööks som jag fick av mamma, TAAACK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: